اس ام اس عاشقانه - اسفند ماه
پایگاه تفریحی لوکس بلاگ | جک،اس ام اس،عکس،داستان،کلیپ،کتاب،نرم افزار
www.bia-bia.tk
تا که خورشید طلوع می کند عشق تو در من سپیده می زند و همه ترس من از این است که روزی بیدار شوم پیش از طلوع عشقت ________________________________________________________________ آسمان همانـــجا كه او مرا ديد و تو آمدي! ________________________________________________________________ وقتی کسی تو را عاشقانـــــــه دوست دارد شیوه ی بیان اسم تو در صدای او متفاوت است ...و تــــو می دانی که نامت در لبهای او ایمن است...! ________________________________________________________________ خواب مرا نمی برد تو را می آورد بی آنکه باشی... ________________________________________________________________ نیمه ی گمشده ام نیستی که با نیمهی دیگر به جستجویت برخیزم تو تمام گمشده ی منی ________________________________________________________________ جنون مرا پایانی نیست وقتی ای ماه پشت ابری پنهان می شوی و من دستم را بالا تر می برم تا چنگی به ابری زنم که روی تو را پوشانده است جنون مرا تا تو هستی پایانی نیست ________________________________________________________________ هیچ خبری از تو نیست و این نشان می دهد در این مدت جهان را سکوت فراگرفته است ________________________________________________________________ ساده می خندی و دل من سخت زیر و رو می شود .. ________________________________________________________________ و عشق بهانه ی خوب تنها ماندن است عاشق شوید تا تنهایی در شما عمیق و ماندگار شود ________________________________________________________________ دوستت خواهم داشت در سکوت... که مبادا در صدایم توقعی باشد کهخاطرت را بیازارد... ________________________________________________________________ من مي نه زبهر تنگدستي نخورم يا از غم رسوائي و مستي نخورم من مي ز براي خوشدلي مي خوردم اکنون که تو بر دلم نشستي نخورم ________________________________________________________________ عشق را هیچ شرط تازه ای نیست عشق را هیچ قراردادی نیست هیچ اما و اگر و توافقی نیست هیچ مجنون به لیلی نگفت دوستت دارم به این شرط که این باشی و آن شرط که آن ... هیچکس را به بهانه ی عشق زندانینکنید
http://www.roz2pix.rozblog.com/page/link

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 14 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط JaVaD

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

‎ ‏